суббота, 30 апреля 2016 г.

Գալու եմ...

Ամեն պատմություն  ունի  իր  վերջաբանը, և դպրոցական հրաշալի այս տարիները՝ նույնպես:Աչքերս չթարթած անցան տարիները, և արդեն հերթը եկել է ինձ և հասակակից ընկերներիս, որ այս տարի մնաս բարով ասենք դպրոցին:Եվ այս վերջին զանգով մեր կյանքում կբացվի մի նոր էջ՝ ավելի գիտակցված քայլերով, որն էլ կտանի դեպի նպատակների ու իղձերի իրականացում:Շատերի նման ես նույնպես արդեն կողմնորոշվել եմ (շատ վաղ հասակից ), գիտեմ՝ տնտեսագետ եմ դառնալու:Եվ եթե յուրաքանչյուրս պատասխանատվության զգացում ունենանք  մեր ընտրած մասնագիտության, երկրի նկատմամբ, անկասկած լավ անհատներ և մասնագետներ կդառնանք:                                                                        
Կրթահամալիրը օգնեց, որ ճիշտ որոշում կայացնեմ:Շատ կկարոտեմ դասաժամերս,ճամփորդություններիս,դպրոցական առօրյան:
Ցտեսություն եմ ասում, բայց գիտեմ,վստահ եմ՝ հետ եմ գալու,կարոտելու եմ…

Комментариев нет:

Отправить комментарий