суббота, 16 января 2016 г.

Հայոց լեզվի օլիմպիադայի դպրոցական փուլ-12-րդ դասարան

1.¶ï»°ù  ë˳ÉÁ, Ýß»°ù  ï»ë³ÏÁ ¥ 3 Ùdzíáñ¤:³.²Ù»Ý  ÇÝ㪠 Ý³í³Ñ³Ý·ÇëïÁ, Íáí³ÍáóÁ, í³Õáõó  Ó³ÝÓñ³óñ»É  »Ý   ÇÝÓ:
µ.ܳ   Ù»ù»Ý³Û³µ³ñ  ϳËí»ó  ÏÇëáí  ã³÷  å³ïáõѳÝÇó   ¨  ݳۻó  å³ï³ÝáõÝ:
·.سñ¹ÇÏ  ÷áÕáóÇó   Ý³ÛáõÙ  ¿ÇÝ  Ù»½  íñ³,  ·ÉáõËÝ»ñÁ  ó÷³Ñ³ñáõÙ  áõ  Ñ»é³ÝáõÙ:

2.îñí³Í  µ³é»ñÇ  ¹ÇÙ³ó  ·ñ»°ù  ٻϳϳݠ ÑáÙ³ÝÇß  ¨  ѳϳÝÇß  ¥ 2 Ùdzíáñ¤.³ëåÝç³Ï³Ý , ½»ÕáõÝ , ³ÝëùáÕ, ÷áõÃ³É :
Ասպնջականհյուրասերվանատուր/անհյուրընկալ
Զեղուն – լեցունակաղձուն/դատարկ
Անսքողբացահակտակնհայտծածուկ
Փութալշտապելաճապարելհապաղել

3.îñí³Í  µ³é»ñÇ  ÇÙ³ëïÝ»ñÁ  µ³ó³ïñ»°ù  µ³é³Ï³å³ÏóáõÃÛ³Ùµ ¥ 2Ùdzíáñ¤.»Õ»ñ»ñ· , ¿ùëåñáÙï, ý»ÉÇ»ïáÝ :

Եղերերգ - տխուր բովանդակությամբ քնարական բանաստեղծություն
¿ùëåñáÙï – Առանց նախապատրաստության գրված բանաստեղծություն
Ֆելիետոն - ծաղրական բնույթի հոդված

4.Üß»°ù  ïñí³Í  µ³½ÙÇÙ³ëï  ¹³ñÓí³ÍùÝ»ñÇ  ÇÙ³ëïÝ»ñÁ ª  »ñÏáõ  ÇÙ³ëï ¥ 2 Ùdzíáñ¤ .
»ñÏÝùÇó   ÁÝÏÝ»É, Ó»éù»ñÁ  Éí³Ý³É , ß³ñùÇó  ѳݻÉ:
ԵñÏÝùÇó   ÁÝÏÝ»É – 1) Տեղյակ չլինել, 2) Անհիմնչպատճառաբանված լինել:
Ձեռքերը լվանալ – 1) Պատասխանատվությունը իր վրայից վերցնել, 2) Հույսը մի բանից կտրել:
Շարքից հանել – 1) Գործունեությունը դադարեցնել, 2) Փչացնել:

5.¸áõñë  ·ñ»°ù  ³ñ¨Ùï³Ñ³Û»ñ»ÝÇÝ  ѳïáõÏ  ÑÇÝ·  µ³é  áõ  ù»ñ³Ï³Ý³Ï³Ý  Ó¨, Ýß»°ù  ¹ñ³Ýó  ³ñ¨»É³Ñ³Û  ï³ñµ»ñ³ÏÝ»ñÁ   (3 Ùdzíáñ):úñ   ÙÁÝ  ³É  ½·³ó,  áñ  ï³ñÇùÁ   ³éÝ»Éáõ   íñ³   ¿ñ.  ëåÇï³Ï  ûɻñ  Ïþ»ñ¨³ÛÇÝ  Ù³½»ñáõÝ  Ù»ç.  ѳۻÉÇݪ  ³í»ñ³Í  óáõóáõó  Çñ  ¹»ÙùÇÝ   ·ÇÍ»ñÁ:  ¼³ñÙ³ó³í. ǘÝã   ßáõï.  »ñÏáõ  ûñ  Ùï³Í»ó  ³ëáñ  íñ³,  Ñ»ïá  ¹³ñÓ۳ɠ  ß³ñáõÝ³Ï»ó   Çñ  ³éçÇ  ÁÝóóùÁ:
Օր մըն- մի օր
Կ΄երևային – երևում էին
Մազերուն մեջ- մազերի մեջ
Ցուցուր- ցույց էր տալիս
Ասոր- սրա

6.¶ñ³µ³ñáí   ïñí³Í  ѳïí³ÍÁ  óñ·Ù³Ý»°ù  ³ß˳ñѳµ³ñ  ¥  1  Ùdzíáñ¤ : 
Ø»Õù  ÇÙ  µ³½áõÙ  »Ý  ÛáÛÅ,
̳Ýñ  »Ý, ù³Ý  ½³õ³½  Íáíáõ:
Իմ մեղքերը խիստ շատ են,
Ավելի ծանր են, քան ծովի ավազը:

7.Üß»°ùª   ·áñͳé³Ï³Ý   áñ   á×áí  ¿  ß³ñ³¹ñí³Í  ïñí³Í  ѳïí³ÍÁ ¥  1  Ùdzíáñ¤ :ì»Ý»ïÇÏáõÙ  ¿  ÉáõÛë  ï»ë»É  ØËÇóñ۳ݠ Ùdzµ³ÝáõÃ۳ݠ  ·ñå³ÝÇ  ѳۻñ»Ý  ûñ³óáõÛóÁ, áñÁ  Ññ³ï³ñ³ÏíáõÙ  ¿  1757  Ãí³Ï³ÝÇó: ²ÛÝ   ³Ù»Ý³»ñϳñ³ÏÛ³óÝ  ¿  ³ß˳ñÑÇ  ïå³·Çñ  ûñ³óáõÛóÝ»ñÇó  : Ðñ³ï³ñ³ÏáõÃÛáõÝÁ  »ñµ»ù  ãÇ  Áݹѳïí»É:

Գիտական

среда, 25 ноября 2015 г.

Լոգարիթմական ֆունկցիա

Առաջադրանք: ·         GeoGebra ծրագրով գծել լոգարիթմական ֆունկցիայի գրաֆիկ և դրանից օգտվելով թվարկել ֆունկցիայի բնութագրիչները:


среда, 14 октября 2015 г.

Ինքնաստուգում 2

1. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում է.
1) մանր-, միջօր-ան-անալայժմ-ական
2) Սևանհ-կծով-զր, հր-շգոմ-շ
3) նախօր-, մանր-աբանհն-աբանան-
4) վայր-ջքամենա-ականդող-րոցքերբև-

2. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում յա.
1) հեք-աթմատ-անպատ-նգործուն-
2) առօր-, շաբաթօր-կհարսն-կԱրաքս-
3) միլ-րդ, Բեն-մինԵրմոն-, Լ-նա
4) Մար-ամայծ-մլ-րդլռել-յն

3. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում գ.
1)  ար-ասիքար-ահատանքգր-ամոլվար-ել
2) բա-ոսուհի, դա-անակշա-անակդրասան-
3) զի-զա-, ճա-ճ-ելհա-ա-, անհար-ի
4) թա-ուհիար-ելքսայթա-ելձիր-

4. Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում կրկնակիբաղաձայն.
1) տա-որոշելու-եպայուսակու-ագրություներե-րբիչ
2) տա-ականու-ակիֆի-ականըն-իմակաց
3) ըն-արմանալբարօ-ությունհե-ենՎիե-ա
4) խճու-ի, հո-երգակվշտա-ուկտա-օրինակ

5. Ո՞ր բառում թավ գրված ե-ն է չիարտասանվում.
1) զուգերգ
2) տասներեք
3) օրհներգ
4) կիսաեփ


6. Ո՞ր շարքի բոլոր դեպքերում են բաղադրիչներըմիասին գրվում.
1) կողք /կողքի/, համ /տեսել/, առ /այժմ/, վայր /ընթաց/
2) վառ /վռուն/, երկրե /երկիր/, քաջ /առողջություն/, թեթև /քաշային/
3) ընդ /հակառակն/, երկ /կենցաղ/, ի /վերուստ/առ/հավետ/
4) ի /նշան/, վայր /իվերոսարդ /ոստայն/, արև /կող

7. Ո՞ր շարքի բառերի ևբառակապակցությունների բոլոր բաղադրիչներնեն մեծատառով գրվում.
1) Օնորե Դը ԲալզակՅուրի ԵրկայնաբազուկԵղիշե Զարենցի «Էմալե Պրոֆիլը Ձեր», «ՍասնաԾռեր»
2) Մովսես ՄարգարեԼեռնային ԱրցախԳայլՎահանԱշոտ Ողորմած
3) Նոր ԶելանդիաԲարձր ՀայքԱրաբականԷմիրություններՏիգրան Մեծ Առաջին
4) Երվանդ ՍակավակյացԹովմա ԱրծրունիԱրևմտյան ՀայաստանՀյուսիսային Սառուցյալ Օվկիանոս

8. Ո՞ր բառում է ույ երկհնչյունը սղվել.
1) կուրացուցիչ
2) բուսակեր
3) կապտավուն
4) բնավեր

9. Ո՞ր բառակապակցության մեջ փոխաբերականիմաստով գործածված բառ կա.
1) ոսկյա մատանի 
2) ամպամած երկինք
3) անաչառ քննադատ
4) լացող ուռենի

10. Նշվածներից ո՞ր գլուխը չկա ՄԽորենացու«Հայոց պատմություն» գրքում.
1) «Հայոց մեծերի ծննդաբանություն»
2) «Միջին պատմություն մեր նախնիների»
3) «Մեր հայրենիքի պատմության շարունակությունը»
4) «Մեր հայրենիքի պատմության ավարտը»

11. «Սասնա ծռեր» վիպերգի ո՞ր հերոսուհումասին են հետևյալ խոսքերը /նրագեղեցկությունը տեսնելովԽալիֆայիհարկահանները ուշակորույս են լինում/.
                   Արևուն կասեր. «Դու դուրս մ'էլներեսդուրս էլնեմ»:
1) Դեղձուն Ծամ 
2) Ծովինար
3) Խանդութ
4) Արմաղան

12. Ո՞վ է ասել.
«Ես եմ բոլորըև բոլոր մարդկանց մեղքերն են իմմեջ»:
1) Գր. Նարեկացի
2) Ներսես Շնորհալի
3) Սայաթ-Նովա
4) Ֆրիկ

13. Ո՞ր խնդրին չի անդրադարձել ԽԱբովյանը « Վերք Հայաստանի» վեպի առաջաբանում.
1) լեզվի հարցին
2) գրականության բովանդակությանը
3) հերոսի ընտրությանը
4) հայ եկեղեցու պահպանությանը

14. Ո՞ր հայերենով է շարադրվածբանաստեղծության հետևյալ հատվածը.
Երբ սէրն ի յաշխարհս եկաւ,
եկաւ իմ սիրտս բնակեցաւ,
Հապա յիմ սրտէս ի դուրսյերկրէ յերկիրթափեցաւ...
1) գրաբար
2) արևմտահայերեն
3) միջին հայերեն
4) արևելահայերեն

15. Ո՞ր վիպերգից են հետևյալ տողերը.
Եթե դու յորս հեծցիս յԱզատն ի վեր ի Մասիս,
զՔեզ կալցին քաջք,
Տարցին յԱզատն ի վեր ի Մասիս...
1) «Տիգրան և Աժդահակ»
2) «Հայկ և Բել»
3) «Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ»
4) «Արտաշես և Արտավազդ»

16. Ո՞ր պատմիչն է նկարագրել քրիստոնեությանմուտքը Հայաստան.
1) Բուզանդ
2) Եղիշե
3) Փարպեցի
4) Ագաթանգեղոս
17. Ըստ Քուչակիինչպիսի՞ն չպիտի լինի սերը.
1) ազատ
2) «դրամ-դրամ շէքերով»
3) «ճորով»
4) «խընծորով»

18. Տողերի ո՞ր դասավորությունն է ճիշտ.
1) Քանիձեռքից եմ վառվել
2) Լույս տալով եմ ըսպառվել
3) Հուր եմ դառելլույս տըվել
4) Վառվել ու հուր եմ դառել
                (ՀովհԹումանյան)
1) 1, 2, 4, 3
2) 4, 3, 1, 2
3) 1, 4, 3, 2
4) 1, 4, 2, 3

19. Ո՞վ է միջնադարյան հայ քնարերգությանվերջին խոշոր ներկայացուցիչը.
1) Քուչակ
2) Ֆրիկ
3) Շնորհալի
4) Սայաթ-Նովա

20. Ո՞ր թվականին է լույս տեսել «ՎերքՀայաստանի» վեպը.
1) 1848թ.
2) 1858թ.
3) 1865թ.
4) 1850թ.